Avtorici se z videom ukvarjata že od leta 1982. Sodelovali sta na številnih video, medijskih in filmskih predstavitvah ter prejeli številne nagrade. Leta 2003 se je na Mednarodnem festivalu kratkega filma Oberhausen v Nemčiji odvila njuna retrospektiva z naslovom MARINA GRŽINIĆ / AINA ŠMID (1985–2003). Leta 2011 je v Galerie D.O.R. v Bruslju potekala retrospektiva z naslovom MARINA GRŽINIĆ / AINA ŠMID, 30 LET: 26 DEL V 5-ih DELIH (projekcija video del od leta 1982 do 2011). Leta 2017 se je v Kunstraum Lakeside v Celovcu odvila velika retrospektivna razstava novih del in instalacij z naslovom Marina Gržinić in Aina Šmid – RADIKALNA SODOBNOST: pregled 35 let dela (1982–2017), ki jo je kurirala Aneta Stojnić. V Obalnih galerijah Piran se ne predstavljata z retrospektivo, ampak z reartikulacijo obstoječega stanja v video produkciji v nacionalnem kontekstu. V Obalnih galerijah Piran se umetnici predstavljata prvič, z bogato vsebino in pregledom njunega dela.

Njune zgodbe so umeščene na presečišče dokumentarnega in fikcije, da bi uvedle nove taktike performativnega delovanja. Videi so zasnovani tako, da kažejo na procese družbenih protislovij, rasno diskriminacijo in razlastitev s strani kapitala. Gržinić & Šmid opozarjata na nekropolitični vidik, ki ga organizira evropski prostor. V delu z naslovom »Čista svoboda« pojasnjujeta, da je današnja globalizacija glavni vzrok vojn, ki jih poganja globalni kapitalistični »prvi svet«, torej razmer, ki pa ne uspejo prepoznati učinkov tudi na drugih področjih, kot sta kultura in izobraževanje. Eden najpomembnejših predlogov v njunem delu je, da prepoznamo apropriacijo vizualnega s strani postindustrijskega, digitalnega, ekonomskega in političnega sistema ter umestimo politični boj prav na njegovo mesto.