Turistična destinacija Koper je bogatejša za nova doživetja in turistične produkte ter vsebine, ki bodo pripomogle k dvigu kakovosti turistične ponudbe destinacije in privabljanju zahtevnejših gostov.

Vizija slovenskega turizma je Slovenijo razvijati kot zeleno butično destinacijo za 5-zvezdična doživetja, ki nagovarja gosta visoke vrednosti. Smernicam Slovenske turistične organizacije vse bolj sledimo tudi v turistični destinaciji Koper, kjer v zadnjih letih na področju turizma beležimo izjemne uspehe. Številke o prihodih in nočitvah kažejo, da je bila letošnja poletna turistična sezona zelo dobra.

Poleg tega pa je destinacija pred nedavnim okoljski znak Slovenia Green iz srebrnega nadgradila v zlatega, na tekmovanju Turistične zveze Slovenije Moja dežela lepa in gostoljubna pa je Koper zmagal v kategoriji večjih mest.

V Zavodu za mladino, kulturo in turizem Koper k vsemu temu dodajamo še kopico novosti, ki smo jih v zadnjih mesecih uresničili v sklopu projekta Digitalni sprehod skozi preteklost Kopra, sofinanciranega s strani Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republike Slovenije.

Že letos poleti smo v sklopu omenjene operacije zagnali nov butični produkt – Sanjsko doživetje v soju sveč, ki vključuje nepozabno večerjo na balkonu veličastne Pretorske palače oziroma v hladnejših mesecih v njenem čudovitem salonu, in ogled koprskega Zvonika z lanternami. Doživetje sledi smernicam 5- zvezdičnega doživetja, ki gostom ponuja personalizirano in edinstveno izkušnjo, za katero so gostje pripravljeni plačati več. Novo doživetje je naletelo na odličen odziv in je bilo doslej praktično v vseh razpoložljivih terminih zasedeno.

Poleg tega smo vzpostavili nova, inovativna digitalna orodja, prek katerih bo destinacija privlačnejša tudi za mlajšo populacijo. Ena od teh je nova aplikacija – Lov na pravico, ki obiskovalce na interaktiven način popelje na sprehod po mestu ter na zanimivo spoznavanje mestnih skrivnosti in znamenitosti.

Prav tako smo v sklopu omenjenega projekta z digitalnimi vsebinami nadgradili voden ogled po Pretorski palači, medtem ko smo pred Taverno postavili digitalni zaslon, ki obiskovalcem predstavi zgodovinski razvoj Taverne skozi tri različna obdobja v obliki video animacije, sočasno pa služi tudi kot interaktivni zemljevid, ki obiskovalcem predstavlja poglavitne zanimivosti in znamenitosti destinacije.

Vzpostavili smo tudi nove turistične produkte, ki so namenjeni športnim navdušencem in hkrati gurmanom. Doživetja Aktivni koraki Kopra tako povezujejo aktivnost nordijske hoje s pristno kulinariko koprskega podeželja, produkt Okusi koprskega podeželja pa goste usmerja k izbranim ponudnikom zelenega podeželja, kjer lahko doživijo pravo kulinarično popotovanje.

Del sredstev z omenjenega projekta smo namenili tudi dvigu kompetenc turističnega gospodarstva. Za turistične ponudnike destinacije smo pripravili brezplačna spletna izobraževanja na temo digitalnega marketinga turističnih produktov na družbenih omrežij, rokovanja s spletnimi aplikacijami za upravljanje s turističnimi produkti ter digitalizacije kulturne dediščine in njene uporabe v turističnih produktih.

V koprskem Zavodu smo prepričani, da bodo nove vsebine še dodatno pripomogle k dvigu kakovosti turistične ponudbe destinacije. »Dejstvo je, da je pandemija dodatno pripomogla k temu, da turisti čedalje bolj povprašujejo po individualnih doživetjih in nemasovnemu turizmu. Prav z novimi avtentičnimi in inovativnimi produkti, ki smo jih pravkar zagnali v destinaciji Koper, bomo lahko vzpostavili poglobljene odnose z obiskovalci in tako izkoristili dane razmere za še bolj trajnostni in odgovorni turizem«, pravi direktorica Zavoda za mladino, kulturo in turizem Koper Mojca Vojska, ki že v kratkem napoveduje še nekaj novosti. Med drugimi tudi odprtje prenovljenega TIC-a s prodajalno tipičnih istrskih produktov v začetku novembra in bogato praznično dogajanje v sklopu programa Fantazime, ki se bo v Kopru s prižigom luči začela v soboto, 27. novembra.